czwartek, 30 stycznia 2014

Prolog

     Zastanawiacie się kim jestem? Jakie jest moje życie? Hmm... To proste. Jestem nikim. Wiele osób tak uważa. Nie umiem się nikomu postawić. A moje życie... Co w nim takiego niezwykłego? Też nic... Jest tak samo nudne jak ja. Czasem mam zamiar ze sobą skończyć... pozbyć się problemu, którym jestem. Niepotrzebny człowiek, który marnuje tlen- tak,to właśnie ja.
     Jednak są osoby, które jeszcze przytrzymują mnie przy życiu i to właśnie przez nie, nie skończyłam jeszcze z sobą. Dwie dziewczyny, które od czasu do czasu potrafią poprawić mi choć trochę nastrój. Były ze mną kiedy zginęli moi rodzice, kiedy ich najbardziej potrzebowałam, nie zostawiły mnie... Zostały i pomogły.
     Czuję, że moje życie wkrótce się zmieni. Stanie się coś czego nigdy bym się nie spodziewała... Coś diametralnie innego niż to co jest dotychczas. Nie wiem czy to rzeczy pozytywna czy może wręcz przeciwnie. Jednak pragnę ją przeżyć. Pragnę poczuć jak to jest być kimś a nie kukiełką, którą sterują inni.

Proszę o komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz